Kerst Cadeau Fair Kasteel Groeneveld 15-16-17 December 2017

52_trots_baarn_kers#12526AD

Traditie getrouw sluiten we het jaar af met een spetterende en high-end Kerst cadeau Far in en achter de kribbe van Trots Kasteel Groeneveld.
Een fair met de meest uiteenlopende producten
Net als andere jaren organiseren wij het weekend voor kerst dit jaar dus 15,16 en 17 December.
Een fraai aangekleed kasteel en warme buiten ruimten zullen garant staan voor een kerstmarkt waar de filosofie van Trots alom herkenbaar is.
Dit jaar kiezen we voor gelijke openingstijden op de 3 dagen van 10 tot 18 uur.
Dit is het publiek gewend en zo halen we het meeste rendement uit de bezoekers.
Opbouw zal zijn op donderdag vanaf 12 uur tot gereed en een laatste mogelijkheid op de vrijdag vanaf 05.00 tot 09.30 uur, Entertainment is weer ruim aanwezig net als een rijk muzikaal programma.
Kinderen kunnen kosteloos de mooiste kerst versieringen maken en het kasteel en haar exposities zijn inbegrepen. Qua opstelling zullen we ook een aantal wijzigingen doorvoeren om de zichtbaarheid voor alle deelnemers maximaal te maken.

Publiciteit zal gegenereerd worden in samenwerking met:
De Baarnsche Courant, print en online.
De Gooi en Eemlander, print en online
Algemeen Dagblad, Print en online
Gooische Tam Tam, Bel Nieuws en diverse andere uitgaven

Daarnaast de bekende wijzen van promotie via Facebook, Instagram en Twitter, toeristische websites, Vorstelijk Baarn, RBT Heuvelrug en diverse sociale media groepen, Spandoeken, tekstwagens en 25000 flyer verspreiding in de ruime regio.
Natuurlijk hebben we ook de aandacht naar aanleiding van persberichten en radio en televisie

Het delen van de standhouders is tevens een belangrijke toevoeging.

Trots Event Concepts is altijd op zoek naar een win win binnen zijn evenementen.
Om die reden ben ik overtuigd dat het bouwen van een krachtig evenement de toegankelijkheid voor deelnemers, die binnen het concept vallen, haalbaar moet zijn.
Vandaar dat de deelname prijzen niet te vergelijken zijn met andere evenementen waar de standhouders vaak niet meer zich zelf kunnen zijn van de spanning om het deelname geld terug te verdienen.
Ik weet zeker dat wij een hoge kwaliteit leveren en alles in het werk stellen het juiste publiek te trekken.
Inmiddels zijn er al ruim 1000 kaarten verkocht een aan bevriende financiële instelling.
Dat geeft aan dat we er ondertussen met z’n alle mogen zijn en er toe doen.

Datum van inschrijving*
Bedrijfsnaam*
Contact persoon*
Factuur adres*
Postcode*
Plaats*
Mobiele telefoon*
E-mail*
Website
Indien u niet in het bezit bent van een website graag afbeeldingen van het assortiment met de mail meesturen naar [email protected]
Product type?*  food non-food beiden
Wilt u alcohol houdende dranken verkopen/schenken?Verkoop van alcohol is toegestaan indien u in het bezit bent van een diploma SH, ontheffing artikel 35 van de DHW (copy meesturen)*
Waar gaat je voorkeur naar uit om jouw product te presenteren? Let op; Verlichting is aanwezig in alle tenten en kramen. Dat wil niet zeggen dat er een electra aansluiting aanwezig is bij het gehuurde. Deze moet apart beboekt worden.  Kasteeltuin 4x3 Pagodetent € 380 voor 3 dagen Zichtplek kasteeltuin 4x3 pagodetent € 400 voor 3 dagen Marktkraam van 4 meter € 320 voor 3 dagen In het kasteel op de Bel etage 10 m2 vloer oppervlak tafel 3,5 m2 tafel incl electra € 450 voor 3 dagen ik wil graag een grondplek minimaal 4 M1 € 100 per M1 voor 3 dagen
Indien u geen gebruik maakt van een grondplek hier exacte maat van de
grondplek invullen lxbxh (Graag een foto meesturen).

Wilt u gebruik maken van elektriciteit? Stroom zal tot aan u plek aangelegd worden. U bent dus zelf verantwoordelijk voor juiste opgave en beheer  ja, tot 1000W, toeslag € 30 ja, tot 2000W, toeslag € 40 ja, 3600, toeslag € 50 meer, prijs nader te bepalen nee
Omschrijving assortiment*
wees zo volledig mogelijk
Wat is de herkomst van uw product? *
Wilt u deelnemen in het aanbiedingen boekje? Oplage minimaal 8000. Formaat A6 300 dpi flyer zelf aan te leveren
Wilt u een gaskachel voor drie dagen € 80,-
Wilt u tafels huren 200x85x70 lxbxh € 15,00 per stuk voor 3 dagen  1 2 3
Andere bijzonderheden / wensen?
 Ja , ik ben akkoord met jullie algemene voorwaarden Trots 2017, ik heb ze gelezen.

U dient in het bezit te zijn van een geldige WA verzekering.

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.

Inschrijving voor de kerstfair zal op korte termijn bevestigd worden, wanneer wij niet kunnen plaatsen nemen wij contact met u op. Deze inschrijving is dus een bindende deelname

Annuleren is mogelijk tot 30 dagen voor aanvang van de fair, hier wordt echter wel 40 euro annuleringskosten voor in rekening gebracht.

* = Verplichte velden

Algemene voorwaarden Trots 2017